pieta54.reismee.nl

De terug reis van Taiwan – Hong Kongo – Amsterdam

Vanmorgen om 5.00 liep onze wekker af. Na het uitchecken zijn wij naar de bushalte gelopen. Deze bus bracht ons naar het vliegveld. Nadat wij onze koffer afgegeven hadden zijn wij gaan ontbijten en daarna naar de gate gelopen. Er stonden goede stoelen en er was internet. De tijd vloog om en voor we er erg in hadden zaten wij al in het vliegtuig richting Hong Kong. Wij landen alweer om 10.30, denk dat wij wind mee hadden. De koffers lieten wel op zich wachten. Wij hebben nog geprobeerd om de koffer van mij al in te checken naar Amsterdam en Björn zijn koffer naar Hangzhou. Dit ging nog niet op het vliegveld want het was nog te vroeg. Wij zijn met de MRT (snel metro) naar Hong Kong city gegaan en daar kan je ook inchecken. Nu lukte het wel. Björn had geluk, zijn koffer was ruim 3 kg te zwaar, maar dat melden ze niet. Vandaar uit zijn wij met metro de stad ingegaan en nu zitten wij in Time square shopping aan de koffie. Even uitpuffen en bijkomen want het was wel heel erg vroeg vanmorgen. Na de koffie zijn wij nog verder aan het shoppen gegaan. Björn heeft een mooie Sony Experion telefoon gekocht. De tijd vloog om en wederom na een koffie stop zijn we richting vliegveld gegaan. Het was behoorlijk warm in Hong Kongo maar het regende. Jammer. Maar wij doken naar 100 meter de metro weer in dus wij hadden daar niet zoveel last van gehad. Aan gekomen op het vliegveld bleek dat ik met Björn mee kon naar zijn gate. Nadat ik Björn had uitgezwaaid, ben ik naar mijn eigen vertrek hal gegaan. Dit was nog een heel eind verderop. En nu zit ik daar helemaal zielig alleen te wachten tot ik ook mag gaan boarden. Ik heb een geweldige vakantie gehad met Carla en Björn samen. Het is nu wel even slikken dat ik hier helemaal alleen zit. Carla had dat vorige week maandag en Björn moest ook alleen het vliegtuig in. Dit was het dan uit een regenachtig Hong kong. Ik hoop dat jullie allemaal genoten hebben van mijn verhalen.

Dag, dag lieve groetjes van mij.

Pieta

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!