pieta54.reismee.nl

Vliegreis 21 september van Amsterdam naar Shanghai.

Wij zijn om 18.05 vertrokken van Bussum-Zuid naar Shiphol. En je wilt het niet geloven zonder vertraging.

Aangekomen op Schiphol direct naar de vertrek hal gegaan en daar onze koffers in de automaat gestopt. Dit gaat zo handig, je hoeft niet lang te wachten om je koffer af te geven, dit werkt echt super! Gelijk richting de douane en dit ging ook als een speer, helemaal geen oponthoud. Daarna hebben wij besloten om een lekkere cappuccino te gaan drinken en daarna was het al tijd om richting het boarden te gaan.

Ik kwamdaar en wist niet wat ik zag, Jeetje wat veel mensen en ook diverse huilende baby's gaan er in zo'n groot vliegtuig. Moet zeggen ik kreeg wel een beetje een raar gevoel in de buik, maar had het voor mijn doen al weer snel onder controle. Wij besloten om niet in die rij met mensen te gaan staan, maar zijn lekker blijven wachten tot wij zo door konden lopen... na het fouilleren en de rugtassen door de scan, konden wij direct plaats nemen op onze stoelen in het vliegtuig. Jeetje, ik zat nog niet goed en wel of de deur ging al dicht, ik kijk naar buiten en zie de gate al weg gaan. Wij rijden weg, een klein stukje voor mijn gevoel en we draaien en het vliegtuig geeft gas en weg is hij...ik had niet eens tijd om me zorgen te maken en binnen het uur waren wij Berlijn al voorbij.

Tegen 22.30 een lekkere slaappil genomen, moet zeggen ik had het gevoel af en toe weg te zakken en ik miste ook regelmatig wat tijd. Tijdens het diner dat rond 24.00 Nederlandse tijd nog geserveerd werd was ik niet meer helemaal meer up to date...is ook wel een beetje laat hoor om nog warm te gaan eten. Heb ik dus ook niet gedaan , maar het toetje was erg lekker.

Alleen kwamen ze midden in de nacht ( voor ons dan als Nederlanders) een ijsje brengen en daar wordt je dan weer wakker van. Maar voor mijn gevoel waren wij er best snel, conclusie van mijn kant. Ik heb dan toch af en toe geslapen en dat wilde ik graag, missie geslaagd.

Koffers hadden wij ook snel en we moesten met een bus naar luchthaven Pudong gebracht worden, want we stonden niet aan de gate. Van daar uit zijn wij met de MAGLEV trein die 430km per uur naar het centrum van de stad gegaan.

Verdere verhalen volgen.

Groetjes Pieta

Reacties

Reacties

Wil Hopman

Zo, nou de eerste 'hobbel' is genomen!!!!!
Heel veel kijkplezier!!! Dikke kus, Wil

Elly

hardstikke goed Pieta!!!
dus je kwam als een paal, rechtop het vliegtuig uit en het is gelukt met de slaappil. ik heb na ons telefoontje nog in een deuk gelegen over al die pammetjes!!!!!

dikke kus van ons ook aan Bjorn>

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!