pieta54.reismee.nl

Morgen 21 september 2010 vertrek vanaf Schiphol naar Shanghai om 21.15

Hallo allemaal,

Nu gaat het echt gebeuren.Mijn koffer staat gepakt en netjes onder de limiet van het toegestane gewicht gebleven.

Morgenmiddag vertrekken wij (Carla en Pieta) met de treinom 18.05 vanaf Bussum-Zuid naar Schiphol.

Het eerst volgende verhaal komt uit Shanghai.(Als ik mijn ogen open kan houden in het vliegtuig schrijf ik jullie nog wel vanaf 10km hoogte). Maar eigenlijk hoop ik dat ik een paar uur kan slapen.

Volgens Carla neemt zij een zombie mee in het vliegtuig en slaap ik al voor dat wij boarden.

Cool

Groetjes Pieta

Reacties

Reacties

Beau Blaschke

Hey Pieta,
wat leuk je site! Heb je er een beetje zin in? Vast wel..
Ik ga je verhalen volgen via het web hoor, ben heel nieuwsgierig.
Ontzettend veel plezier, geniet ervan, hopelijk kan je nog een beetje slapen in het vliegtuig (no stress, komt goed) en blijven ademen hè.
En natuurlijk hele lieve groetjes aan Björn!
X Beau

Lisette

nou meid ik bewondering voor je zo'n reis , ik wens jullie dan ook heel veel plezier en een fijne reis , doe lekker je oogjes dicht en oordoppen in. Mocht je die nog vergeten zijn bij de Hema of Etos op schiphol . gr. aan carla en hou je taai xxxxxxxxxxx.

wilma

Pieta wij wensen je een heel goede reis, pas op met eten daar en we volgen je met je verhalen hoor.
gr.aan carla en ook voor haar veel plezier.

Liefs van Karel en Wilma xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

tessa

he meiden,geniet er met volle teugen van, zoon reis maak je maar een keer in je leven.pas op met die kleine mannetjes daar ha ha.dikke kus en pas goed op je zelf.gr. tessa

Ivonne

Hi Pieta,

Een hele goede reis toegewenst, de groetjes aan Bjorn daar en ik ga jullie volgen tijdens je reis.

Groetjes,
Ivonne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!