pieta54.reismee.nl

De dag van vertrek komt steeds dichter bij.

En nu gaat het echt gebeuren ik ga naar China. Mijn visum is geregeld. Ik maghet land in .

Mijn injekties heb ik bij de GGD gehaald en dit is zonder problemen verlopen, bedoel dus, geen bijwerking gehad.

Wij ( Carla en ik ) vertrekken op 21 september om 21.15 uur richting Shanghai met de KL 895, daar staat Bjorn ons op te wachten om dan vervolgens met de Magneet trein ( 400 km per uurgaat dat ding

Cool
) richting het metro station in de stad te gaan. Verdere details volgen per dag.

.

Reacties

Reacties

Ivonne

Hi Pieta,

Wat een heerlijk vooruitzicht en wat leuk dat je een reisverslag gaat maken.
Ik had ookwel mee willen gaan, al was het alleen maar om de koffers te dragen ;-)

Veel succes met de voorbereidingen, ik bel je nog even voordat je weggaat.

Groetjes,
Ivonne

Heleen

Heel veel plezier op je vakantie en ik blijf je zeker volgen.

Liefs Heleen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!